Browsing by Author Ferreira, Raquel Marques Carriço

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 65 to 82 of 82 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)Type
Sep-2011Sacolas retornáveis: uma análise semióticaGarcia, Karina; Tavares, Maria Josefina; Ferreira, Raquel Marques CarriçoTrabalhos em Eventos
Jun-2011Sacolas retornáveis: uma estratégia de marketingGarcia, Karina; Menezes, Samara; Rosa, Adriana da; Ferreira, Raquel Marques CarriçoTrabalhos em Eventos
2013A semiótica aplicada à publicidade: um estudo sobre diferentes anúncios impressos da marca de cosméticos SedaSantana, Dhione Oliveira; Ferreira, Raquel Marques CarriçoArtigo
Jun-2012Ser fã das telenovelasCruz, Karina Garcia Santos; Santos, Maria Josefina Tavares; Matos, Valeska de Souza; Ferreira, Raquel Marques CarriçoArtigo
Jun-2017Shantay, You Stay: o consumo de RuPaul’s Drag Race no BrasilReis, Kaippe Arnon Silva; Ferreira, Raquel Marques CarriçoArtigo
Nov-2012“Só a Ipanema Tem!”: uma análise dos aspectos visuais da campanha publicitária Sandálias IpanemaSantana, Dhione Oliveira; Matos, Elaine Cristina de; Muniz, Elisabete Ferreira; Mota, Flávio Mendonça; Ferreira, Raquel Marques Carriço; Silva Neto, Evandro José daArtigo
Jul-2015Surge a lenda do SerigySantos, Luiz Fernando Lima; Santos, Erika Acsa de Souza; Oliveira, Gardênia Santana de; Santos, Jessica Damiana; Correia, Josilange Divino; Diaz, Nylson; Fontes, Plínnio Marcell Barreto; Ferreira, Raquel Marques Carriço; Malta, Renata BarretoTrabalhos em Eventos
May-2013Talk show Agora é Tarde: quando a informação se transforma em piadaSantos, Adriana da Rosa; Ferreira, Raquel Marques CarriçoArtigo
Jun-2014Telejornalismo regional: os critérios de noticiabilidade exibidos no Bom dia SergipeFerreira, Raquel Marques Carriço; Santos, Adriana da RosaArtigo
Jun-2012A telenovela no Brasil: um estudo sobre a inserção de merchandisingReis, Adelmo Álvaro dos; Ferreira, Raquel Marques CarriçoTrabalhos em Eventos
Dec-2014As telenovelas brasileiras também choram: motivos para a audiência das telenovelas mexicanas no BrasilSantos, Alliston Fellipe Nascimento dos; Costa, Camila Alves; Silva Junior, Osmar Cândido da; Ferreira, Raquel Marques CarriçoArtigo
2010Televisão e consumo: programação e crítica do gosto. Um caso brasileiroFerreira, Raquel Marques CarriçoArtigo
May-2014The Mother Monster e a escola de FrankfurtMota, Brenda dos Santos; Lacerda, Jade Mariana Nunes de; Rodrigues, Luiza Almeida; Santos, Natália; Ferreira, Raquel Marques CarriçoTrabalhos em Eventos
May-2013The progress of the multi-theoretical scheme of uses and gratifications and the experience on the model of "values of media gratification"Ferreira, Raquel Marques CarriçoTrabalhos em Eventos
Jul-2015O uso da comunicação integrada de marketing na campanha “Adotar é tudo de bom” da marca PedigreeSantana, Thauanne Menezes; Ferreira, Raquel Marques CarriçoTrabalhos em Eventos
Sep-2011Varejo 24 Hs: uma análise dos consumidores no Bompreço em Aracaju nas madrugadas dos dias da semanaSantana, Álvaro Augusto Santos; Bomfim, Denison Dias; Santana, Dhione Oliveira; Lopes, Elaine Conceição; Ferreira, Raquel Marques Carriço; Felizola, Matheus Pereira MattosTrabalhos em Eventos
May-2014Veracidade nas propagandas da indústria de cosméticosSilva, Maria Eduarda Corcino da; Conceição, Alisson Santana da; Barreto, Douglas Soares; Melo, Lucas; Ferreira, Raquel Marques CarriçoTrabalhos em Eventos
May-2013A verdadeira essência da felicidade e a publicidade natalinaSantana, Dhione Oliveira; Ferreira, Raquel Marques CarriçoTrabalhos em Eventos