Use este identificador para citar ou linkar para este item:
https://ri.ufs.br/jspui/handle/riufs/697
Tipo de Documento: | Trabalhos em Eventos |
Título: | Beyond code: handling variability in art artifacts in mobile game product lines |
Autor(es): | Alves, Vander Santos, Gustavo Calheiros, Fernando Nepomuceno, Vilmar Pires, Davi Costa Neto, Alberto Borba, Paulo |
Data do documento: | Ago-2006 |
Abstract: | This position paper addresses on going work in exploring variability mechanisms for relevant artifacts in the domain of Mobile Game Software Product Lines. In particular, we show such mechanisms for images and sound and reason on the choice of such mechanism based on factors such as binding-time, performance, and reusability. Future work consists of refining a reasoning framework to encompass additional factors for the selection of such mechanism and exploring more closely the influence of such artifacts not only in code but also in tests. |
Palavras-chave: | Linha de produtos de software Jogos para celular |
Citação: | ALVES, Vander et al. Beyond code: handling variability in art artifacts in mobile game product lines. In: MANAGING VARIABILITY FOR SOFTWARE PRODUCT LINES: WORKING WITH VARIABILITY MECHANISMS WORKSHOP, INTERNATIONAL SOFTWARE PRODUCT LINE CONFERENCE (SPLC), 10., 2006, Baltimore. Anais... Baltimore: IEEE, 2006. Disponível em: <http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.84.6116&rep=rep1&type=pdf>. Acesso em: 2 set. 2013. |
URI: | https://ri.ufs.br/handle/riufs/697 |
Aparece nas coleções: | DCOMP - Trabalhos apresentados em eventos |
Arquivos associados a este item:
Arquivo | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
BeyondCode.pdf | 326,93 kB | Adobe PDF | ![]() Visualizar/Abrir |
Os itens no repositório estão protegidos por copyright, com todos os direitos reservados, salvo quando é indicado o contrário.